Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2010/09/21/01Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2010/09/21/01Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ekonomiczny ds. windykacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2010-09-21
Ogłoszono dnia: 2010-09-21 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2010-10-01 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2010/09/21/01
Id ogłoszenia: 2010092101
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie średnie ogólne, preferowane ekonomiczne,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami, a w szczególności:
- ustawy o własności lokali,
- ustaw i rozporządzeń dot. podatku VAT i podatku dochodowego,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
- Kodeksu Cywilnego,
- wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
- wiedza w zakresie ekonomii, finansów lub zarządzania i marketingu,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w środowisku WINDOWS ( pakiet MS OFFICE, EXCEL),
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel).
b. Wymagania dodatkowe:
- udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
- umiejętność analizowania sald i naliczania odsetek,
- sumienność,
- komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- odporność na stres – bezpośredni kontakt z klientem,
- umiejętność obsługi urządzeń typu kserokopiarka, fax, i innych urządzeń biurowych,
- nastawienie na własny rozwój, podnoszenie kwalifikacji.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie całości spraw związanych ze ściąganiem zaległości:
- prowadzenie analizy sald właścicieli,
- naliczanie opłat za świadczenia od wystawionych upomnień,
- ustalanie dodatkowych terminów do zapłaty,
- informowanie wspólnot mieszkaniowych o przysługującym im prawie wynikającym z art.16 Ustawy o własności lokali w przypadku długotrwałego zalegania z zapłatą zaliczek przez któregoś ze współwłaścicieli nieruchomości,
- inwentaryzacja sald należności wg obowiązujących przepisów ustaw i zarządzeń,
- przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do Radcy Prawnego celem skierowania do Sądu.
- naliczanie odsetek za zwłokę w płatnościach i prowadzenie windykacji należności z tytułu naliczonych odsetek.
- Przygotowywanie dokumentów na posiedzenia komisji ds. rozpatrywania wniosków dłużników właścicieli lokali o udzielenie ulgi w spłacie należności pieniężnych.
- Rozliczanie finansowe właścicieli lokali w wyniku ich zbycia lub zakończenia zarządu.
- Potwierdzanie wniosków właścicieli na dodatki mieszkaniowe.
- Prowadzenie całości spraw związanych ze ściąganiem należności zobowiązań właścicieli z tytułu wpłat na wyodrębniony fundusz remontowy.
- Sporządzanie i terminowe przekazywanie do ZGKiM comiesięcznych wykazów właścicieli lokali dokonujących wpłat na konto funduszu remontowego tytułem spłaty należności za udział w kosztach remontu.
- Ustalanie bieżących stanów finansowych właścicieli w każdym przypadku rozliczania kosztów remontów w budynkach wspólnot mieszkaniowych.
- Wystawianie właścicielom lokali mieszkalnych rocznych informacji o przychodach z innych źródeł – PIT 8C.
- Bezpośrednia współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
- Rozpatrywanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw ekonomiczno-finansowych.
- Przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów, szczególnie dokumentów finansowo-księgowych.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (oryginał),
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kserokopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2010-10-01 00:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko Inspektora ekonomicznego ds. windykacji ”, osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68;
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.