ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2010/09/21/01Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2010/09/21/01

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ekonomiczny ds. windykacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2010-09-21

Ogłoszono dnia: 2010-09-21 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2010-10-01 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2010/09/21/01

Id ogłoszenia: 2010092101

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie średnie ogólne, preferowane ekonomiczne,
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  5. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami, a w szczególności:
    • ustawy o własności lokali,
    • ustaw i rozporządzeń dot. podatku VAT i podatku dochodowego, 
    • ustawy o ochronie danych osobowych,
    • ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
    • Kodeksu Cywilnego,
  6. wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
  7.  wiedza w zakresie ekonomii, finansów lub zarządzania i marketingu,
  8. praktyczna umiejętność obsługi komputera w środowisku WINDOWS ( pakiet MS OFFICE, EXCEL),
  9. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
  10. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
  11. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel).
b. Wymagania dodatkowe:
  1. udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
  2. umiejętność analizowania sald i naliczania odsetek,
  3. sumienność,
  4. komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  5. odporność na stres – bezpośredni kontakt z klientem,
  6. umiejętność obsługi urządzeń typu kserokopiarka, fax, i innych urządzeń biurowych,
  7. nastawienie na własny rozwój, podnoszenie kwalifikacji.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie całości spraw związanych ze ściąganiem zaległości:
    • prowadzenie analizy sald właścicieli,
    • naliczanie opłat za świadczenia od wystawionych upomnień,
    • ustalanie dodatkowych terminów do zapłaty,
    • informowanie wspólnot mieszkaniowych o przysługującym im prawie wynikającym z art.16 Ustawy o własności lokali w przypadku długotrwałego zalegania z zapłatą zaliczek przez któregoś ze współwłaścicieli nieruchomości,
    • inwentaryzacja sald należności wg obowiązujących przepisów ustaw i zarządzeń,
    • przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do Radcy Prawnego celem skierowania do Sądu.
    • naliczanie odsetek za zwłokę w płatnościach i prowadzenie windykacji należności z tytułu naliczonych odsetek. 
  2. Przygotowywanie dokumentów na posiedzenia komisji ds. rozpatrywania wniosków dłużników właścicieli lokali o udzielenie ulgi w spłacie należności pieniężnych.
  3. Rozliczanie finansowe właścicieli lokali w wyniku ich zbycia lub zakończenia zarządu.
  4. Potwierdzanie wniosków właścicieli na dodatki mieszkaniowe.
  5. Prowadzenie całości spraw związanych ze ściąganiem należności zobowiązań właścicieli z tytułu wpłat na wyodrębniony fundusz remontowy.
  6. Sporządzanie i terminowe przekazywanie do ZGKiM comiesięcznych wykazów właścicieli lokali dokonujących wpłat na konto funduszu remontowego tytułem spłaty należności za udział w kosztach remontu.
  7. Ustalanie bieżących stanów finansowych właścicieli w każdym przypadku rozliczania kosztów remontów w budynkach wspólnot mieszkaniowych.
  8. Wystawianie właścicielom lokali mieszkalnych rocznych informacji o przychodach z innych źródeł – PIT 8C.
  9. Bezpośrednia współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
  10. Rozpatrywanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw ekonomiczno-finansowych.
  11. Przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów, szczególnie dokumentów finansowo-księgowych.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (oryginał),
  2. curriculum vitae (oryginał),
  3. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
  4. kserokopia dowodu osobistego,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  7. oświadczenie o niekaralności,
  8. oświadczenie o stanie zdrowia,
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
  10. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2010-10-01 00:00:00
b. Sposób:

W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko Inspektora ekonomicznego ds. windykacji ”, osobiście lub listem poleconym.

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68;
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony