ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2010/08/12/01Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2010/08/12/01

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: referent techniczny ds. eksploatacji

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2010-08-12

Ogłoszono dnia: 2010-08-12 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2010-08-23 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2010/08/12/01

Id ogłoszenia: 2010081201

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie średnie,
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  5. znajomość obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego, Ustawy o własności lokali,
  6. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel).
b. Wymagania dodatkowe:
  1. udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
  2. umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
  3. umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
  4. komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  5. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. utrzymanie we właściwym stanie budynków i ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców w zakresie:
    - przepisów Prawa Budowlanego,
    - utrzymania czystości,
    - stanu sanitarnego budynków,
  2. prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przepisami prawa a w szczególności przepisów Prawa Budowlanego,
  3. sporządzanie na bieżąco wykazów powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych do sprzątania na nieruchomościach wspólnych,
  4. bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej w zakresie przyjmowania zgłoszeń, nadzór nad jej realizacją i rozliczanie faktur za wykonane usługi (sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną , kominiarzy, remonty itp.),
  5. bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej w budynkach wspólnot,
  6. sporządzanie planu remontów, wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynki wspólnot, kontrola wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji,
  7. przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
  8. terminowe przygotowanie zleceń na wykonywane przeglądy budynków i czuwanie nad ich terminową prawidłową realizacją,
  9. współpraca w ramach wykonywanych czynności z i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (oryginał),
  2. curriculum vitae (oryginał),
  3. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
  4. kserokopia dowodu osobistego,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  7. oświadczenie o niekaralności,
  8. oświadczenie o stanie zdrowia,
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2010-08-23 00:00:00
b. Sposób:

W zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na stanowisko referenta technicznego ds. eksploatacji ”, osobiście lub listem poleconym.

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68;
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Modelski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-08-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamilla Powchowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-08-12 12:26:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-08-12 12:26:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-09-06 07:08:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5018 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony