Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2009/05/15/02Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2009/05/15/02Szczegóły informacji
Ogłoszenie: referent ds. ekonomicznych w ZWM Nr 2
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2009-05-15
Ogłoszono dnia: 2009-05-15 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2009-05-25 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2009/05/15/02
Id ogłoszenia: 2009051502
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie co najmniej średnie (preferowane ekonomiczne),
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
- ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
- ustawa o podatku VAT i podatku dochodowym,
- ustawa o własności lokali,
- ustawa o ochronie danych osobowych,
- Kodeks cywilny, KPA,
- wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
- udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
- komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie szczegółowej ewidencji zasobów lokalowych książek zasobów i kartotek szkiców,
- przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
- przygotowywanie i opracowanie sprawozdań z działalności zarządu wspólnot mieszkaniowych na zebrania współwłaścicieli,
- prowadzenie ewidencji i bieżącej analizy porównawczej dochodów i kosztów wspólnot mieszkaniowych danej nieruchomości,
- zawieranie umów o sposobie ponoszenia kosztów Zarządu z właścicielami lokali w nieruchomościach wspólnych,
- wystawianie i drukowanie aneksów do umów na lokale mieszkalne w przypadkach zmian opłat,
- zakładanie kart, prowadzenie rejestru oraz drukowanie opłat dotyczących powierzchni wspólnot (pożytki) i przekazywanie wszelkich bieżących zmian do ZGKiM,
- przygotowanie i opracowanie materiałów do rocznego planu finansowego wspólnot mieszkaniowych oraz rozliczanie rocznego planu gospodarczego, w tym remontów wykonywanych z funduszu remontowego na danej nieruchomości i obciążenia kosztami wszystkich właścicieli,
- rozliczanie kosztów remontu nieruchomości wspólnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych,
- zawieranie umów o sposobie ponoszenia kosztów zarządu z właścicielami lokali, naliczanie zaliczek zarządu nieruchomości wspólnych oraz ich rozliczanie w przypadku zmiany właściciela w trakcie roku,
- rozliczanie z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów zarządu nieruchomością wspólną w ciągu roku w formie miesięcznych zaliczek określonych uchwałą właścicieli i świadczeń, a po zbilansowaniu kosztów całego roku,
- współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu,
- prowadzenie całości spraw związanych z kompleksowym rozliczaniem zużyciem wody i odprowadzeniem ścieków dla poszczególnych budynków z wyznaczonym podziałem
w rejonie. - prowadzenie kartotek oraz analiz związanych ze zużyciem wody i odprowadzaniem ścieków
- drukowanie rozliczeń oraz ich wysyłka,
- zastępstwo w sprawach dotyczą rozliczeń wody i odprowadzania ścieków dla poszczególnych budynków w pozostałej części wyznaczonej do rozliczeń w rejonie.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (oryginał),
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kserokopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2009-05-25 00:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko starszego referenta ds. ekonomicznych w ZWM Nr 2”, osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68;
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl. - kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.