ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2008/05/13/01Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2008/05/13/01

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: starszy referent ds. ekonomicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2008-05-13

Ogłoszono dnia: 2008-05-13 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2008-05-27 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2008/05/13/01

Id ogłoszenia: 2008/05/13/01

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie co najmniej średnie,
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  5. podstawa znajomość zagadnień i przepisów w zakresie:
    • utrzymania czystości i porządku w gminach,
    • sporządzania umów cywilno-prawnych o wykonanie usługi,
    • ochrony środowiska i gospodarki odpadami,
    • podatku od towarów i usług VAT,
  6. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS
    (pakiet MsOffice, Excel),
b. Wymagania dodatkowe:
  1. odporność na stres - bezpośredni kontakt z klientem,
  2. komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole,
  3. inicjatywa w zakresie wykonywania powierzonych obowiązków.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. pobieranie worków do gromadzenia odpadów,
  2. wydawanie worków i prowadzenie ewidencji z tego tytułu,
  3. sprzedaż gotówkowa worków do gromadzenia odpadów i prowadzenie ewidencji z tego tytułu (wystawianie faktur, paragonów, wprowadzanie zapłat do systemu komputerowego),
  4. ewidencja utargu z tytułu sprzedaży worków, rozliczanie się z gotówki - odprowadzanie utargu,
  5. opracowywanie harmonogramów odbioru worków surowcowych,
  6. sporządzanie umów o odbiór odpadów medycznych i farmaceutycznych gromadzonych w workach oraz prowadzenie rejestru tych umów i dokumentacji okołoumownej w tym korespondencji,
  7. wydawanie klientom pojemników do transportu odpadów medycznych,
  8. sporządzanie miesięcznych zestawień dotyczących pobranych i sprzedanych lub wydanych worków oraz pojemników do transportu odpadów medycznych,
  9. prowadzenie w zastępstwie obsługi klientów w zakresie umów o odbiór odpadów komunalnych z gospodarstw domowych.
  10. współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (oryginał),
  2. curriculum vitae (oryginał),
  3. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
  4. kserokopia dowodu osobistego,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  7. oświadczenie o niekaralności,
  8. oświadczenie o stanie zdrowia,
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2008-05-27 00:00:00
b. Sposób:

W zamkniętej kopercie z napisem: "Nabór na stanowisko starszego referenta ds. ekonomicznych", osobiście lub listem poleconym.

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68;
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
  4. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  5. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl;
  6. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony